Monday, December 6, 2010

mfkldjfls

No tsau , pole veits ammu kirjutanud . agajah , no igastahes  vahepeal olen ma hästi palju igallpoool olnud , ( pm küll Coca-Nora juuures ) ja igast asju teinud . noaga ma kahjuks ei mäleta nii täpselt mida . jah , ja igast miljon filmi olen ära vaadanud siin müne päevaga . eile ''jägisime jõle pingsalt'' Noraga sukseid filme nagu jah .. Horton, Narnia 1 osa , Step Up 3'e , the break up ja pooleldi remember me . ilmselt oleks mu silmad vägapunased kui oleksime viimase neist lõpuni vaadanud ... a ühte filmi vaatasime veel , see oli migni van helsingi v midagi sellist , ano seda vaatasime me reedel ? v .. ah, mdea , igastahaes natuke aega tagasi , pm magasin aga mittte päris , nora ka magas ja ns une sees : mkm , mhmh , ja muid häälitsusi .. :D:D jah , igastahees , on olnud tore . kui müni asi välja jätta . nt see et mul pole ballile kellegagi minnna . -.- ja muide ! Justin Nozuka ... hmm , ta ruuuuliiiib !!! :D woohoo . Save him ja After tonight meeldivad mulle päris meelsasti jah . :D jah , vahepeal on mul külll ilgelt palju mehi tekkinud , aga sellest me ei rääägi pm :D
oh , ma enam jällle ei oska midagi kirjutada .. kõik üli meelest ära läind . no ma tean küll paljusi asju veel , aga lht ei taha väga kirjutada siiia vaata . :D üli s m d no ma ütlen .. nii paha tuju on . -.-

varsti jälle siis . :)

No comments:

Post a Comment