Saturday, November 27, 2010

26. november - üli feil päev ! (sorri , Loretta )

Terejälllle . 
 olen siin blogis viimaste päevad jooksul päris palju tšillind ja nillind ja igast asju teinud . kujundust muutnud ja , pm kõike mis teha annab oolen teinud . :)
 igastahes eile oli üli feil päev lht . kõigepealt kooolis . kooolis oli see sünnipäev vaata , ja siis seal me ''tantsisime'' . ega ei olnud mark ju . -.- no igastahes see oli ülifeil , siis vahepeal oli ka nii feil . ma sain teada et mul on kirjanduses sellised hinded : 1, 1, 4, 1. Kas pole mitte head hinded ?! aga õnnkes tegin ma need reedel peale tunde Ave arvutis ära, ja loodan et saan need parandatud. saan nende asjade eest küll nüüd ainult 3'e. (vähemalt pole 1'd) agamis teha , ma lht suudan asjad toredasti 'õigeks' ajaks ju ära teha. eks ju ongi seda üli raske teha . igastahes siis oli ka mingi mite feili vahepeal , ma enam ei mäleta mis .. siiis  tuli Joss minu juurde . meil oli küll igasuguseid häiid plaane , agano kurat , mu arvutis oli kell 1 h taga, ja kaevu poood oli juba kinni , siiis läksime edasi , järgmine pood oli 10 'ni lahti . agano jälle , kuna mu toreda arvuti kell oli natuke taga , siis jäime me poodi 7 minutit hiljaks . -.- igastahes ei saanud me poest seda mida me tahtsime -.- ei hakka kirjutama mida . no ja siis tulime koju tagasi , ja olime millegiprst juba väsinud , ja olime siis arvutis ja ns sõime mandariine (I) . ülimasendav no . igastahes , ristisime 26. novembri Oja bussikas , (poe ees pm ) üli feiliks päevaks . järgmine kord tuleb lht asja migni nädal ette planeerida , ja asjad ka mitu päeva varem ära osta , sest muidu me äkki jällle ei suuda enda pakse tagumikke poodi vedada . see feilimine hakkab varsti ära tüütama juba ... 

today is not that day , but still .. :)

3 comments: