Saturday, November 27, 2010

...

* Suurim and, mis iial õpid sa, on armastada ja olla armastatud ka.

* "I Love You" - three simple words, but they are so hard to say.

* Just remember two things .. I'm here .. and I care. (L)

* Jätke mu süda rahule! Mu süda teeb ületunde, ja armastab vaid üht!

* Tüdruk istus pingil ja küsis poisilt: "No millist armastust on Sulle vaja?" Poiss naeratas ja ütles: "Sinu oma .."

* Sa oled õhk mida hingan. Sa oled vesi mida joon. Sa oled elu, mida elan.

* Ära ahvatle mind, head asjad leian ise üles.

* You are like drug to me. You're my personal brand of heroin.

* Kallis, kujuta ette kõige armsamat asja, ehk seda - korruta lõpmatusega ja laienda igavikuni siis saaksid õrna ainu kui väga sind hetkel igatsen.





No ütleme nii , et mu kael valutab ja silmad on väsinud . Ma lähen nüüd lõpuks magama . Aga need laused ja vrki on suht lambikad jälle . :) Ärge pahandage siis jälle ,  olen ma juba ükskord üks soga . Aga no pole hullllu   . Kannatab vist ära ma loooodan .
tsaubakaa .  

No comments:

Post a Comment