Saturday, November 27, 2010

natuke igav .. vol.2

Nii , juhtus nüüd selline asi , et ma värvisin oma pea ära . JA MU EMME LEIDIS MU SIRGENDAJA ÜLES !!
püha kirves küll no ma ütlen . ma kasutasin enne nagu fööni eksju , ja ma võtsin selle koguaeg ühest kotist , kus on mingid müned sarnased asjad veel . seal sees oli ka mu lugupeetud sirgendaja , aga ma ju ei vaadanud koti sisse . ja emmel tuli alles täna meelde , et ta sirgendaja sinna pani kui ma ta fööni tooma saatsin . täiesti haige vend lht . -.-  mdea , nii feil annab olla lht . see oli mign kuu v rohkem kadunud kaa .. lisab veel feilidust juurde . Jesss ! õnnestus jälle kord mõnusalt epic feilida . see koooli esinemine oli ka minujaoks vähem feil . 
 mul on vist millegi vast allergia .. :S mul käsi sügeleb ühest kohast täiega .. :S:S  suke et ei jää järgi kaa . -.-
ja üks hea asi juhtus veel, et ma sain oma tava telo ära laadida . laaadijat ma küll üles ei leidnud , aga no kuna ma sain arvuti nüüd siis ma saaan seal laadida . :D:D:D:D:D oh , mu juuksed on isegi natuke pikemaks kasvanud , kui ma neid nii edasi kasvatan siis varsti juba jumala pikad ju !? (: jeeeeee . oh , esmaspäeval on näitering kaa . AAH ; midaa asja ?!?!?! Homme on juba esimene advent ju ! :O:O iuuu , aeg läheb ikka niii kiiresti . :| alles oli migni suvi ja nüüüd juba lumi maas ja kohekohe uus aasta ukse taga . on rööövel ma ütlen . -.-  muide see nv on haigelt igav olnud , ja mida imet ! ma olen nädal aega järjest kodus olnud , ma polegi kellegil külas käinud . :D aa , käisin ikka . isssi juures käisin ju . mhh . a tglt see ka kodu ju , no siis teoreetiliselt võttes , ja juriidiliselt arutades polnud ma ikkagi kuskil mujal kui kodus :d niiet ma loodan et järgmine nädal on nagu veits lahedam ..
hulllult mõnus  mu tuba on niii korrras .. võikski selliseks jääda .. agano ma pigem ei unista ..
aga öelge , kust ma neid pärleid v neid litreid vno neid asju saan .. pm sukseid mis küünte peale ka käivad nagu , et kust ma suksed suuremad saaks ? et telo peale nagu panna , suksed ilusad .. :) 
pole hulllult ammu Dessi ja meie  (minu ja Nora) lahedaid sõpru näinud .. oehh , pole üldse ammu kedagi näinud  . Fuh , mul on nii pühapäeva tunne.. 


NORA , HÄDAOLUKORD ! SEE NÄDALAVAHETUS RIKUB MEIE REŽIIMI ÄRA !! ME PEAME SELLE TASA TEGEMA MIGNI PÄEV !! 

nii , see oli hädakorraline . teie , kes te Nora'd pole ei pea seda üldsegi tähele panema . :D aitäh tähelepanu eeest. :D
 igastahes , mul polegi vist enam kirjutada praegu midagi, niiet . prõmprõmprõmprõm rikosfabes .. või kuidas see nüüd oligi ? 


Teeme peale, palun, Aitäh !

2 comments:

  1. prõmprõmprõmprõm rikosvabe .. SILLE , ME TEEME SELLE TASA , SEE ON KÜLL JUBE JAH d:d:d

    ReplyDelete
  2. mdea , se lht lliiga kohutav patt mis me tegime . me peanme selle nüüd kahekordelt tagasi tegema . :D

    ReplyDelete