Friday, November 19, 2010

joujou .

niiteere , pole veits ammu kirjutanud kuna no mul on arvuti katki . ( Pole õrna aimugi miks ! ) aga tgltjah , vahepeal on hstipalju asju juhtunud eksole . praegu ma küll ei tea nii öelda mis täpselt , aga küll kunagi midagi meelde tuleb .
igastahes praegu me Noraga oleme omastarust mignid küünetehnikud/maniküürid . :D ei aga päris hästi tuleb välja küll jah . :)
muide kes veel ei ta siis võtke teadmiseks (sooduspakkumine !! ) , et ma olen üliloll . ma teadsin et ma lhen kindlasti kunstiringi , aga ah , kui ma siin parasjagu oma küüntega tegelesin siis avastasin ma muidugi et kell on 15.43 ja mul hakkas see värk poolest . -.-   polnud enam mõtet minna .
täiegamüns , tna on reeeeeeeeeede . loodan et tänane õhtu/öö tuleb vähemalt normaalne .
JA muideks , ma avastasin et meie koolis käib p*de , nagu otsesemõttes . väherõve . sellele isikule meeldib poiis , kes on 18 , no ja ta ise on 13 minuarust . nagu tõsiselt iuu/rõve/haige/ mdea mida veel , no rõve igastahes . -.-
niitore , Nora tule vetust tagasi , püksid maaaaas . :) ei tglt allurid olid Õnneks jalas .. khmm .. (Y)  ja ta sukad on ka törts katki no . mdea , SukadOnHukas!!
In Too Deep - Sum 41 Heatuju laul . xD  oota üks on veeel ..  Dub FX -Sooth your pain , see on ka . :D  
okei , Noral on vanaema sukad :|
aaga maeiteagi , ma üritan siis paaaar koooli vrki siia blogisse ra teha . kuna kodus ma ju teatavasti eii saaa -.-   -.- 


bakauks praegu . (:

No comments:

Post a Comment