Monday, November 29, 2010

:S:S

Aaaah, see tore vene keel ajab mul ajud krussi ja sassi ja ns hulluks mu no. -.- Ja ega ma golo ka ei vihka ju .. lht, mdea. üliväärakas vend. -.- kõik mu asjad ongi praegu vene keele ümber põhiliselt. : @ noo paar asja veel agaikkagi . -.- ega ei aja ju närvi. 
aga üldiselt läheb mul hästi jah. :) peale hinnnete ja paari inimesega läbisaamisega mul probleeme pole. :D et, lõpuks on ikkkagi kõik hea vaata. 
iuuu , mul oli täna arenguvestlus ju. -.- ei no see ei olnud ju mul kõige hullem areng mis mul olnud on. krt, miks ma nii loll pean olema, lubasin emmele et see veerand on mul aind 2 kolme. ei aga mul tuleb vb rohkem kui eelmine veerand. jubejuubejube, ärame sellest pigem räägi eksole ?! :D
eiaga mudu olen ma ja tubli laps. :) ei saa kurta. olen juba üle nädala kodus olnud, eii tüüüta ära -.- 
tglt täna oli täiega hull päev. migni hulllult hull tuju oli lht. ega me ju ei lollitanud bioloogias ja ei teind pilte mkm. :D jah, me migni tegime hulle sonkse omale, koguaeg migni juuksed püsti ja midaiganes veel. üühesõnaga, juuksed olid igalpool ja igatpidi. ei aga vähemalt oli naljakas :D:D
oh, peaks ekooli minema. äkki mu kirjanduse kolm ühte on selle üksiku neilja kõrval ära parandatud. :D
JESSJESSJESSJESS , ongi ära parandatud, mul on nüüüd kaks nelja ja kaks kolme. aga miks mul ikka üks üks on ? ma ei mõista .. tuleb arutada, ano vähemalt on nüüd kolme seis. :D:D wiii . tore kui laps oma kolmede üle rõõmustab. :) niii, ja nüüd on kõik hästi, vene keel, eesti keel, mata ja geo veel parandada , jee !! jälle läks teema hinnetele. -.- ma ikka ei suuda koolist eemal olla . :S
noo igastahes, täna oli tore päev tegelikult . :)

No comments:

Post a Comment